Bratislavska hlavna stanica

Ani tá najšpinavšia fabrika na Gemeri nespĺňa termín čierna diera lepšie než hlavná stanica v Bratislave. Asi aj preto ju máme na našej stránke. Vstupná brána do hlavného mesta republiky, ošťaná budova polepená hokejovými fóliami z roku 2011 a vyfarbená nadšencami, ktorí sa ju nešťastne pokúsili skrášliť, čaká na aktivitu investora. Tá sa neustále odkladá, pričom vypovedať zmluvu z čias primátora Andreja Ďurkovského je podľa mesta nevýhodné.

Takze dneska vam budem pisat jedinecne o nasom hlavnom meste kde sucastne aj pracujem . Ako prvykrat som bol fascinovany co nam naše Slovensko  moze a dokaze ponuknut ale postupom casu som prisel na to ze aj nase hlavne mesto ma dost vela nedostatkov co ma aj mrzí . Bratislava ako hlavne mesto Slovenska má hlavne reprezentovať našu krajinu ... Takze našiel som si prácu v Bratislave hlavne aj kvôli tomu aby som do hĺbka spoznal mesto a jeho nedostatky ako tá prvá s ktorov som sa stretol bola naša slávna Hlavná Stanica .napriek tomu že hlavná stanica je vstupná brána do nášho hlavného mesto je úplne hanba sa na ňu aj pozrieť ... Dokanca si vravím mohlo by to byt aj horšie ale bohužiaľ nie . Raz som zmeškal elektrickú a tak aj vlak takze som v Bratislave musel prespať môj prvý vlak prisel cca 20minut po otvorenie stanice bol som šokovaní že koľko ľudí “cestuje” v ranných hodinách a ešte šokovanejsi som zostal keď som zistil že vlastne ti “cestujúci “ sú len bezdomovci , normálne sa vybrali na hornú časť stanice a zložili sa na zem a zaspali keďže ti ľudia domov nemajú a sú na ulicii čo zamenená že hygienické potreby nedokážu udržať cela stanica začala smrdieť jak keby mrte zviera . Našiel som aj niečo fascinujúce v stanici je tam dvojica ktorá pripravuje jedlo úplne chutne ako keby priamo z Tureckého veľkomesta , možno sa Vám zdá že na slovenskej stanici by mali byt hlave slovenske jedlá ale nie podľa mna spoznať inú novú jedinečnú kultúru nie je hanba ako si veľa Slovákov mysli naopak ..

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Zmena v tradičnej PN-ky

Prečo Bratislava pri snehu kolabuje?